FAQ

VERZENDEN/ LEVERING

  • HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZEND- EN RETOURKOSTEN?

    Gratis verzending boven de 65€. 

    Tijdens solden periodes, acties & bij items in korting worden de verzendkosten steeds aangerekend, ongeacht het bedrag.

    Wij versturen al onze kleding via bpost. Om je pakket het allersnelst te ontvangen kies je best voor een Postpunt.

    Voor pakketten en retours hanteren wij volgende prijzen.

    België:
    Verzenden 
    Thuislevering: € 5,50
    Afhaalpunt: € 4,50

    Retour = € 4,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Nederland:
    Verzenden = € 6,95
    Afhaalpunt: € 4,95
    Retour = € 6,95 (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Frankrijk:

    Verzenden = € 7,95
    Afhaalpunt: € 5,95

    Retour = € 7,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)
    Afhaalpunt: € 5,95

    Luxemburg:

    Verzenden = € 6,95
    Afhaalpunt: € 4,95

    Retour = € 6,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)
    Afhaalpunt: € 4,95

    Duitsland:
    Verzenden = € 6,95
    Retour = € 6,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    UK:
    Verzenden = € 9,95
    Retour = € 9,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Italië:
    Verzenden = € 14,95
    Retour = € 14,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Spanje:
    Verzenden = € 16,95
    Retour = € 16,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Zwitserland:
    Verzenden = € 15,95
    Retour = € 15,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Om je pakket naar een ander land te verzenden, vragen we je om naar wishlist te gaan, daar jouw gewenste artikelen in te plaatsen, en die lijst dan naar ons door te mailen. Naargelang het land en het gewicht van je pakket, laten we je exact weten hoeveel de verzendingskost is.

    Retouradres:  
    Oude Eedstraat 4B
    9810 Nazareth 

    Als je pakket niet wordt opgehaald of je een fout adres aan ons doorgeeft dan worden de verzendkosten en de retourkosten doorgerekend en zullen deze niet terugbetaald worden.

  • HOE MELD IK EEN KLACHT?

    We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een kledingstuk toch niet aan je verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice: webshop@close-up.be. We doen er alles aan om je nog dezelfde dag een oplossing aan te reiken. Lukt dat niet, dan mag je ten laatste binnen de paar dagen een reactie van ons verwachten.

    Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kun je bij de klantenservice terecht. Niet tevreden over onze oplossing of ons antwoord op je klacht? Mail naar webshop@close-up.be en we maken er snel werk van.

  • IK HEB EEN ARTIKEL BESTELD MAAR NIET ONTVANGEN?

    U heeft een artikel besteld dat voorradig was op onze webshop maar u heb bij u levering het artikel niet ontvangen. Onze excuses hiervoor. Het kan dat er van een bepaald artikel een fout gebeurde in onze voorraad. Wij doen er alles aan om onze webshop voorraad up-to-date te houden. Helaas gebeuren er soms fouten. Het bedrag van het door u bestelde artikel zal zo spoedig mogelijk worden terugbetaald.
  • IK WILDE MIJN BESTELLING AFRONDEN MAAR EEN ARTIKEL IS PLOTS NIET MEER LEVERBAAR

    Wat jammer dat het niet gelukt is om je bestelling af te ronden. De artikelselectie op de site is ‘live’ en is gekoppeld aan de werkelijke voorraden in ons magazijn. Dat betekent dat een artikel pas voor jou gereserveerd is als je het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond hebt. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen. Als dat gebeurt, ontvang je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

  • KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

    Ja, je kan je bestelling annuleren op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heb je al betaald? Dan storten we je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug.

  • WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

    We beiden je gratis verzending boven de 65€.
    Let wel op: Als bij het retourneren van de kleding de restwaarde van de producten onder 65€ zakt dan worden de verzendkosten alsnog doorgerekend.

    Wanneer al je goederen voorradig zijn duurt een standaard levering tussen de 3 à 5 werkdagen.
    Om je pakket het allersnelst te ontvangen kies je best voor een Postpunt.

    Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer je pakketje verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om je pakketje te kunnen volgen. Als je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten.

    Let wel: Tijdens soldenperiode kan de verzending iets langer op zich laten wachten. 

    Je kunt je pakket dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt.

    Let wel: Je kun je zending NIET afhalen in een fysieke CLOSE-UP winkel.

    Als je pakket niet wordt opgehaald of je een fout adres doorgeeft dan worden de verzendkosten en de retourkosten doorgerekend en zullen deze niet terugbetaald worden.


  • OPSTUREN NAAR EEN ANDER LAND ALS BELGIË OF NEDERLAND?

    Ja hoor!

    Aan de hand van onderstaand overzicht laten we je weten hoeveel de verzendings- en retourkosten zijn. 

    België:
    Verzenden 
    Thuislevering: € 4,5
    Pakjesautomaat: € 3,95
    Afhaalpunt: € 3,95

    Retour = € 4,5  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)
    Pakautomaten: € 3,95

    Nederland:
    Verzenden = € 6,95
    Retour = € 6,95 (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Frankrijk:
    Verzenden = € 7,95
    Afhaalpunt: € 5,95

    Retour = € 7,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)
    Afhaalpunt: € 5,95

    Luxemburg:
    Verzenden = € 6,95
    Afhaalpunt: € 4,95

    Retour = € 6,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)
    Afhaalpunt: € 4,95

    Duitsland:
    Verzenden = € 6,95
    Retour = € 6,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    UK:
    Verzenden = € 9,95
    Retour = € 9,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Italie:
    Verzenden = € 14,95
    Retour = € 14,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Spanje:
    Verzenden = € 16,95
    Retour = € 16,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

    Zwitserland:
    Verzenden = € 15,95
    Retour = € 15,95  (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

  • KAN IK DE KLEDING RUILEN?

    Neen, dat is helaas niet mogelijk. Je kan je kledingstuk retourneren en dan een nieuwe bestelling plaatsen.

  • IK HEB EEN VERKEERD OF BESCHADIGD ARTIKEL GELEVERD GEKREGEN

    Dat vinden we uiteraard zeer vervelend. Onze excuses daarvoor. Mail onze klantenservice webshop@close-up.be en we kijken meteen hoe we de vergissing kunnen rechtzetten.

Terug naar overzicht