FAQ

BESTELLEN

  • HOE PLAATS IK EEN BESTELLING OP DE WEBSHOP?

    Bestellen via de CLOSE-UP webshop is eigenlijk heel eenvoudig: je kiest je favoriete artikelen en plaatst die in je winkelmandje. Via het linkermenu kan je gemakkelijk door de verschillende productcategorieën navigeren om snel te vinden wat je zoekt.

    Klaar om je bestelling af te ronden? Klik rechtsboven op ‘Winkelmandje’ en doorloop de volgende stappen in het bestel- en betaalproces:

    Vul je persoonlijke gegevens in of log in als je al klant bent.
    Kies de leveringswijze: bij je thuis, bij familie of vrienden, op je werk, of in een ophaalpunt van bpost.
    Selecteer je betalingswijze.
    Check een laatste keer je gegevens en rond je bestelling definitief af.
    Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.
    Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op webshop@close-up.be en we helpen je snel verder.

    Let op: Het is niet mogelijk om via de fysieke winkels kledij te bestellen en door hen te laten opsturen! Onze webshop staat los van onze fysieke winkels.

  • HOE MELD IK ME AAN ALS NIEUWE KLANT?

    Wanneer je nog geen klant bent bij de CLOSE-UP webshop, moet je jezelf eerst registreren. Klik rechtsboven op 'Inloggen' en doorloop vervolgens de stappen om je aan te melden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

  • KAN IK AANGEKOCHTE ARTIKELS GAAN RUILEN IN DE FYSIEKE WINKELS?

    Neen. Omdat de webshop los staat van de fysieke winkels, kunnen onze verkoopsters geen artikels aanvaarden die via de webshop gekocht werden.

Terug naar overzicht