FAQ

BETALEN

  • IK WILDE MIJN BESTELLING AFRONDEN MAAR EEN ARTIKEL IS PLOTS NIET MEER LEVERBAAR

    Wat jammer dat het niet gelukt is om je bestelling af te ronden. De artikelselectie op de site is ‘live’ en is gekoppeld aan de werkelijke voorraden in ons magazijn. Dat betekent dat een artikel pas voor jou gereserveerd is als je het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond hebt. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen. Als dat gebeurt, ontvang je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

  • HOE KAN IK BETALEN?

    Al de op deze website getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW. De verzendkosten worden achteraf bijgerekend. Je kan kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:

    • Creditcards: Visa en Mastercard.
    • Bancontact voor Belgische klanten.
    • iDEAL voor Nederlandse klanten.

    Voor de afhandeling van de online betaling werken we samen met Multisafepay, Europees marktleider op het gebied van beveiligde betalingen via het internet. We hebben geen toegang tot jouw confidentiële betalingsgegevens, en slaan deze ook niet op.

    Een cadeaubon kan niet gebruikt worden om te betalen op de webshop. Je kan cadeaubonnen alleen maar gebruiken in de fysieke CLOSE-UP winkels.

  • WAT ALS IK VERMOED DAT MIJN BETALING NIET VOLLEDIG GELUKT IS?

    Is je betaling niet goed afgerond, dan neemt onze klantenservice contact met je op en zoeken we samen naar een gepaste oplossing.

  • KAN IK MEERDERE KORTINGSCODES TEGELIJKERTIJD GEBRUIKEN?

    Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijkertijd te gebruiken. Een tip: gebruik altijd eerst de code die de hoogste korting geeft.

Terug naar overzicht